Totalt antall sidevisninger

fredag 29. oktober 2010

Fingeren ned for Tv-3.:-(

Som jeg har skrevet tidligere er jeg stor fan av Dr.Phil. Tv-3 danmark har skjønt det Tv- 3 norge ikke har skjønt. Danmark sender to episoder etter hverandre, mens Norge sender en kl 8.30 og nese kl 11.10.....men historiens værste såpeserie i mellom.......grøss å gru. Men ,men, gledet meg uansett til dagens episode. Det skulle jeg snart få "angre" på !!!! For ente gang sendte Tv-3 (norge) en gammel episode........SKJERP DERE, hvordan går det an?? Skiftet tvert over til en annen kanal............er det slik dere vil ha det??

Da jeg hadde kommet meg over "sjokket" gikk turet til legen. Hadde en konsultasjonstime som varte i 6 min, og kostet meg 180.- (nytt sjokk)......så var det medisin 189.- (nytt sjokk). Er det rart man streiker ??

Uansett......nå er jeg over sjokket og koser sammen med min herrrrrlige mann:-) Ha ei fortreffelig helg folkens:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar