Totalt antall sidevisninger

tirsdag 26. oktober 2010

Kveld.

Har hatt en herlig dag i dag. Etter Phil hadde fått sakt sitt, gikk turen til Lagunen. Elsker å gå......særlig nå som mp3 spilleren min er fylt med kanonbra tur og treningsmusikk. På Lagunen ble det mer shopping enn planlagt. Mannen min fikk seg nye vintersko, varme votter til datteren og ryggsekk til meg. Min første egeninnkjøpte ryggsekk "ever". Har parkert bilen og går til jobben nå for tiden.......derfor bare MÅTTE jeg ha en ordentlig sekk. Foretrekker veske, men etter første gåtur til jobb skjønte jeg fort at det ikke var særlig lurt. Vondt i skuldre og nakke.....:-( Men min nye Norrønna skal gjøre susen. Med ny musikk på ørene og ny sekk, blir turen til jobb i morgen en "lek".

Nå er det kveldskos med hjemmelagde knekkebrød, en kopp te og CSI. Har ikke skjønt dette med " Grays"........

Ha en strålende kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar