Totalt antall sidevisninger

tirsdag 26. oktober 2010

Husfruen blogger.

Min første "bloggedag"....har fri fra jobb og gjør som jeg alltid gjør når jeg har fri. Opp kl 7.30 for å gjøre Mia klar til skolen. Frokost og litt kos med henne før jeg er klar med kaffekoppen og dagens Dr.phil. Dr.phil er selvskreven gjest i min stue de dagene jeg ikke jobber. Han en en av få som sier det som det er........det liker jeg.

Etter Phil har jeg dagens runde på Face Book og det var der jeg så muligheten for min egen "blogg". En blogg for meg , er en slags dagbok hvor jeg kan skrive hva jeg vil uten å "plage" vennene mine med endeløse "anektoder".

Klokka er 11 og jeg sitter ennå i morgenkåpe og mårrasveis:-)Dagens Phil (nr2 i dag) starter om 10 min så mitt første "bloggeinnlegg" ble ikke det jeg hadde tenkt, men jeg lover å komme stærkere tilbake:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar